Próba Siedmiu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Rodzaje Zdolności Specjalnych

Go down 
AutorWiadomość
Mistrz Gry Gekon
Moderator
Moderator
Mistrz Gry Gekon


Liczba postów : 2

Rodzaje Zdolności Specjalnych Empty
PisanieTemat: Rodzaje Zdolności Specjalnych   Rodzaje Zdolności Specjalnych EmptySob Wrz 28, 2013 1:48 pm

Przypominam, że należy wybrać dwa rodzaje magii dla swojej postaci.

TELEKINEZA
1: Możesz przenosić dowolne małe przedmioty w obrębie swojego wzroku.
2: Do małych przedmiotów dołącza możliwość przenoszenia dużych znajdujących się do długości dziesięciu metrów od Ciebie.
3: Na tym etapie możesz przenosić wszystkie przedmioty, których położenie znasz, niezależnie od odległości.

BILOKACJA
1: Możesz być w dwóch miejscach naraz.
2: Możesz być w trzech miejscach naraz.
3: Możesz być w czterech miejscach naraz.

PIROKINEZA
1: Masz umiejętność wzniecania ognia za dotknięciem.
2: Możesz wzniecić ogień w dowolnym miejscu do dziesięciu metrów od ciebie.
3: Możesz wzniecić ogień w dowolnym miejscu w obrębie wzroku.

HIPNOZA
1: Możesz kogoś zahipnotyzować na krótko – Twoja hipnoza ma długość dwóch Twoich postów.
2: Na tym etapie hipnoza ma długość trzech Twoich postów.
3: Na najwyższym poziomie możesz zahipnotyzować kogoś aż na cztery Twoje posty.

MANIPULACJA CZASEM
1: Możesz spowalniać czas.
2: Masz możliwość nie tylko spowolnienia, ale też zatrzymania czasu (na dwa swoje posty).
3: Możesz cofnąć czas (do Twojego poprzedniego posta).

PRZYSPIESZENIE
1: Na tym etapie masz lepszy refleks.
2: Do lepszego refleksu dołącza szybki bieg.
3: Ostateczny etap umożliwia prędkie poruszanie się całym ciałem (np. możesz zarąbiście szybko walnąć człowieka w nos albo się uchylić).

MROŻENIE
1: Możesz zamieniać w lód za dotknięciem.
2: Możesz to robić bez dotknięcia, o ile pożądany obiekt znajduje się w odległości do dziesięciu metrów od ciebie.
3: Możesz zamrażać dowolny obiekt w obrębie twojego wzroku.

BUDZENIE ŻYCIA (w przedmiotach martwych)
1: Robisz to za dotknięciem.
2: Bez dotknięcia – o ile pożądany obiekt znajduje się w odległości do dziesięciu metrów od ciebie.
3: Możesz obudzić życie w przedmiocie, którego nie widzisz, ale wiesz, że znajduje się dość blisko (do kilometra od Ciebie).

TELEPATIA
1: Możesz czytać w myślach osób znajdujących się do dziesięciu metrów od Ciebie.
2: Możesz podrzucać innym własne myśli.
3: Możesz zaburzać myślenie innych, odbierając im spokój i uniemożliwiając podjęcie jakiejkolwiek rozsądnej decyzji (do trzech Twoich postów).

ILUZJA
1: Możesz wytworzyć iluzje pojedynczych przedmiotów.
2: Wytwarzasz iluzje całych pomieszczeń.
3: Na tym etapie możesz tworzyć iluzje ludzkich postaci.

NIEOBECNOŚĆ
1: Możesz być niewidzialny/a.
2: Obok niewidzialności nikt nie może Cię też usłyszeć.
3: Możesz dowolnie przenikać przez obiekty.

LATANIE
1: Możesz unosić się przez dwa Twoje posty.
2: Możesz unosić się przez trzy Twoje posty.
3: Możesz unosić się przez cztery Twoje posty.

TARCZA
1: Możesz wytworzyć tarczę przeciw atakom fizycznym.
2: Na tym etapie także przeciw atakom nadnaturalnym.
3: Ten etap blokuje ataki psychiczne.

RAŻENIE PRĄDEM
1: Możesz porazić za pomocą dotyku.
2: Możesz porazić każdy obiekt znajdujący się w odległości maksimum dziesięciu metrów od Ciebie.
3: Możesz porazić każdy obiekt, który widzisz.

ZMIENNOKSZTAŁTOŚĆ (ludzka)
1: Możesz przemienić się w człowieka przez Ciebie znanego i mającego tę samą płeć.
2: Możesz przemienić się w dowolną osobę, którą spotkałeś/aś.
3. Możesz przemienić się w dowolną osobę.

ZMIENNOKSZTAŁTNOŚĆ (zwierzęca)
1: Możesz przemienić się w zwierzę o podobnej masie do Twojej.
2: Możesz przemienić się w zwierzę dużo mniejsze od Ciebie.
3: Możesz przemienić się w zwierzę dużo większe od Ciebie.

LECZNICTWO*
1: Możesz uleczyć drobne rany swoje i jednej innej postaci.
2: Możesz uleczyć drobne rany swoje i dwóch innych postaci.
3: Możesz uleczyć większe rany swoje oraz innych postaci.

*Warto pamiętać, że ta umiejętność może być wykorzystywana w czasie walki. Bohaterowie i tak są leczeni po zejściu z areny, ale lecznictwo umożliwia wyzdrowienie jeszcze podczas rozgrywki.
Powrót do góry Go down
 
Rodzaje Zdolności Specjalnych
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Próba Siedmiu ::  :: Preludium-
Skocz do: