Próba Siedmiu
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Po rejestracji

Go down 
AutorWiadomość
Mistrz Gry Gekon
Moderator
Moderator
Mistrz Gry Gekon


Liczba postów : 2

Po rejestracji Empty
PisanieTemat: Po rejestracji   Po rejestracji EmptySob Wrz 28, 2013 12:43 pm

PRZED ROZPOCZĘCIEM ROZGRYWKI
1. Rozgrywkę należy zacząć od wybrania sobie mocy (punkt w karcie postaci). Można posiadać dwie umiejętności magiczne.
1a. Umiejętności są rozwijanie w trakcie rozgrywki – poprzez udział w Turnieju bądź pojawianie się na pobocznych treningach.
1b. Wspomniane treningi są spotkaniami odbywającymi się raz w tygodniu na shoutbox’ie. Zwykle będzie to rozgrywka półfabularna bez większego wpływu na fabułę, ale uczestnictwo w niej także zostanie zaliczone jako punkt do wzrostu magii postaci.
1c. Oznajmienia o godzinie i dniu tygodniu treningu będą pojawiały się w poniedziałek na stronie głównej.
2. Po opublikowaniu karty postaci należy dobrać się w grupy. W wybranej grupie gracz będzie się znajdował już do końca rozgrywki.
2a. Grupa – tudzież po prostu drużyna – winna liczyć sobie trzy osoby. Można się dobierać na shoutbox’ie, przez PM, prywatnie, jak kto woli.
2b. Pytanie o większą liczbę osób w drużynie należy kierować do któregoś z Mistrzów Gry (Buki lub Mistrza Gry Gekona).
2c. Gotową drużynę należy zgłosić w tym temacie. Proszę także o wskazanie lidera, o ile takowy istnieje.
3. Rozgrywka Turniejowa zacznie się w momencie zebrania czterech drużyn. Do tego czasu można zapoznawać się i pisać luźne tematy o relacjach postaci (MG także chętnie zaingeruje w ich losy już wcześniej).
3a. Nowe drużyny mogą dołączać w trakcie rozgrywki.

TURNIEJ
4. Formy rund będą najróżniejsze – może to być walka jeden na jeden, drużyna na drużynę, odszukanie czegoś, ochronienie, itd. Dane są rodzaje pojedynków:
4a. Grupa na grupę – walka trwa dopóki wszyscy członkowie jednej z grup nie zostaną wyeliminowani. Postać zostaje wyłączona z rozgrywki, jeżeli jej obrażenia będą dość poważne. Wtedy MG „zdejmuje” daną osobę. Wygrywa grupa, której chociaż jeden przedstawiciel pozostanie na placu boju.
4b. Jeden na jeden – rozgrywka trwa dopóki obaj uczestnicy trzymają się na nogach.
4c. Poszukiwanie – rozgrywka trwa, dopóki dana rzecz nie zostanie znaleziona przez jedną z grup.
4d. Obrona – jedna grupa strzeże jakiegoś miejsca, jeśli przez daną na początku rozgrywki liczbę postów nie zostanie ono zajęte przez drugą drużynę, to wygrywa grupa broniąca.
5. O ile poza Turniejem owszem, o tyle w nim kostek używa się bardzo rzadko i tylko w wyjątkowych przypadkach. Liczy się spryt i umiejętności postaci.
6. Nie zabijajmy się nawzajem. Od zabijania Was jest MG. Ekhm, khm.
7. Jeśli rozgrywką jest potyczka, trwa ona do momentu, w którym jedna drużyna w całości zrezygnuje bądź nie będzie miała siły dalej walczyć.
Powrót do góry Go down
 
Po rejestracji
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Próba Siedmiu ::  :: Preludium-
Skocz do: