PRZED ROZPOCZĘCIEM ROZGRYWKI
1. Rozgrywkę należy zacząć od wybrania sobie mocy (punkt w karcie postaci). Można posiadać dwie umiejętności magiczne.
1a. Umiejętności są rozwijanie w trakcie rozgrywki – poprzez udział w Turnieju bądź pojawianie się na pobocznych treningach.
1b. Wspomniane treningi są spotkaniami odbywającymi się raz w tygodniu na shoutbox’ie. Zwykle będzie to rozgrywka półfabularna bez większego wpływu na fabułę, ale uczestnictwo w niej także zostanie zaliczone jako punkt do wzrostu magii postaci.
1c. Oznajmienia o godzinie i dniu tygodniu treningu będą pojawiały się w poniedziałek na stronie głównej.
2. Po opublikowaniu karty postaci należy dobrać się w grupy. W wybranej grupie gracz będzie się znajdował już do końca rozgrywki.
2a. Grupa – tudzież po prostu drużyna – winna liczyć sobie trzy osoby. Można się dobierać na shoutbox’ie, przez PM, prywatnie, jak kto woli.
2b. Pytanie o większą liczbę osób w drużynie należy kierować do któregoś z Mistrzów Gry (Buki lub Mistrza Gry Gekona).
2c. Gotową drużynę należy zgłosić w tym temacie. Proszę także o wskazanie lidera, o ile takowy istnieje.
3. Rozgrywka Turniejowa zacznie się w momencie zebrania czterech drużyn. Do tego czasu można zapoznawać się i pisać luźne tematy o relacjach postaci (MG także chętnie zaingeruje w ich losy już wcześniej).
3a. Nowe drużyny mogą dołączać w trakcie rozgrywki.
TURNIEJ
4. Formy rund będą najróżniejsze – może to być walka jeden na jeden, drużyna na drużynę, odszukanie czegoś, ochronienie, itd. Dane są rodzaje pojedynków:
4a. Grupa na grupę – walka trwa dopóki wszyscy członkowie jednej z grup nie zostaną wyeliminowani. Postać zostaje wyłączona z rozgrywki, jeżeli jej obrażenia będą dość poważne. Wtedy MG „zdejmuje” daną osobę. Wygrywa grupa, której chociaż jeden przedstawiciel pozostanie na placu boju.
4b. Jeden na jeden – rozgrywka trwa dopóki obaj uczestnicy trzymają się na nogach.
4c. Poszukiwanie – rozgrywka trwa, dopóki dana rzecz nie zostanie znaleziona przez jedną z grup.
4d. Obrona – jedna grupa strzeże jakiegoś miejsca, jeśli przez daną na początku rozgrywki liczbę postów nie zostanie ono zajęte przez drugą drużynę, to wygrywa grupa broniąca.
5. O ile poza Turniejem owszem, o tyle w nim kostek używa się bardzo rzadko i tylko w wyjątkowych przypadkach. Liczy się spryt i umiejętności postaci.
6. Nie zabijajmy się nawzajem. Od zabijania Was jest MG. Ekhm, khm.
7. Jeśli rozgrywką jest potyczka, trwa ona do momentu, w którym jedna drużyna w całości zrezygnuje bądź nie będzie miała siły dalej walczyć.